11 Ağu 2010

kaynağına baccam girsin

Son iki haftadır ödev yapmaktan imanım gevredi. Hele şu hocaların ‘ kaynaklardan direkt alıntı yapmayın, kendi düşüncelerinizi de belirtin demesi yok mu! ’

ah be hocam belirteyim iyi diyo’sun güzel diyosun da, ödevin son teslim tarihinden sonraki bir hafta içerisinde zaten finaller başlıyo’. Sende de var en az ihtimalle bi’ 100 öğrenci! Sen hangi ara o ödevlerin hepsini okuyacaksın da ne kadar yorum yapıp yapamadığımıza göre hangi ara not vereceksin? Yalan dolan olaylar işte! Zaten hocalardan birinin ödevi verdiği derse girmemiştim, ertesi gün sınıftan kızın birini çevirip neymiş ödevin konusu diye sordum. Kız da söyledi konuyu; ama sonra zihnimin meşhur dehlizlerinde yankılanan şu mükemmel bilgiyle de devam etti:

“ ammmaan boşver ödevi, kapağı yap internetten de bişiler indir yeter! Geçen sene çocuğun bi’ tanesi nasılsa hoca okumuyo’ diye araya yemek tarifi kaktırmış, adam da vermiş 10 (yani tam puan!!!)’u geçmiş! S..et okumuyo işte, ne uğraşcan ödevle falan… ”

Ve ben bu bilgiye rağmen, kahresin ki tipimden beklenmeyecek kaar sorumluluk sahibi bi’ kişi olduğumdan 35 sayfalık hatta epey de sağlam potansiyelli bi’ ödev yaptım geçen hafta boyunca.
Ve buna rağmen o 10 puanı alamazsam, gelecek dönem aynı hocanın dersine kafama huni takıp girmeyi düşünüyorum!

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...