11 Ağu 2010

evet işte geldim burdayım...

zaten en son yazmışım "i'll back" diye ama tabi bir kaç saat önce yazmışım gibi gözükse de kimseyi kandırmaya gerek yok, dediğim gibi blog şifresini unutunca e o arada nedense yazma isteğim de olmayınca son postun üzerinden aslında bir sene geçti. belki daha fazla bilmiyorum. e blogu da buraya taşıdık, onu da söyledim. ayar mayar derken bitti aslında hepsi. şimdi yeni şeyler yumurtlamak lazım.
hiç bir zaman günü gününe yazmayı sevmedim, aslında istesem de yazacak fırsatım olmadı. aslında tam olarak şöyle oluyor. eğer yazacak fırsatım olduysa demek ki bol bol yaymışım, anlatacak bir şeyim de yokmuş. anlatacak şeylerim olduğunda da çok iş varmış demek başımda. aman uf çok uzattım. e o kadar ara verdim, kas hafızası diye bişi var, parmaklarım blog yazmayı unutmuş. bugün yine uyumadan sabah ettiğim günlerdendi, şimdi akşam olmak üzere. ama cin gibiyim (türk kahvesi sen ne müthiş bi icatsın) ve ara ara kısa kısa bişiler yazıcam. aslında var ya bişi diyim mi bu postu okumaya bile gerek yok, öyle boş konuştum! ben bi ara vereyim,kendimi bile baydım!

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...