11 Ağu 2010

sabah sinirinin akşama kadar geçmemesi...


Bugün cumaymış ve bilgisayarın ekranı saat tam 21:00 diyo’ bana. okul yoktu bugün ona güvenip dün gece 4te yattım ama sabah sabah üstüme dadanan karasinek şerefsizi yüzünden 9da kalktım. vızzzvızzz bok var .mcık başımda dolanıo’ !
hayır yani sivrisinek de değilsin ki kanımı emesin bi yararım dokunsun, ne başıma kıçıma konuon göt. neyse harbi sinirlendim bu arada. kalktım, offf allahım ne skime o kadar sigara içtisem içtiğim tüm izmaritler sanki ciğerimden ağzıma kadar içimde gibi hissettim uyuz oldum kendime. dedim "bok iç sen daa geber git de rahatla" yüzümü yıkadım kar etmedi su içtim kar etmedi biraz hareket ettim bi türk kahvesi yaptım oturdum. hah elim hemen yine sigaraya uzandı. E be salak zaten ağzından götünün deliğine kadar için izmarit dolusun, derin bi nefes alıp versem kesin akşamdan kalma bi duman yığını çıkcak içimden ama bu sefer de kendime öyle sinirlendim ki sinirimden yaktım. skcem bu muhabbeti de, tavuk yumurtadan yumurta tavuktan hikayesi. neyse o da zehir zıkkım oldu zaten, kahve de iğrenç olmuş bi de yaptıktan sonra az bi gurur bile duymuştum vaayy köpüklü oldu falan die ama yok bugün bi türlü anlaşamicam ben bu bedenle!

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...