11 Ağu 2010

“ ben A yüzüyüm bir LP’nin ”

ayy annecimm bi’ zamandır görmekteyim ‘alp kırşan’ kod adıyla ortada dolaşan süpersonik bi’ şey var. ya allahım o nasıl bir şeydir öyle, insan mı desem; yoksa uzaylıların, kadın cinsini baştan çıkarıp dünyayı ele geçirmelerini sağlasın diye gönderdikleri bir ajan mı desem bilemedim ki ne desem?
Hadi herşeyi bırak, ‘adem evladı’ dedikleri böyle bir şeyse madem bizim hergün sokakta yanımızdan geçenler nedir allahaşkına yaa?
O nasıl bir süt, nasıl bir cillop şeydir öyle ya!
Tanıyanınız varsa bi’ ara bize de gelmesini söylerseniz valla insanlık namına süper bi’ kıyak olur!

Bi’ de aklıma gelmişken bir anımı paylaşayım, küçük iskender diye bi’ adam var hani, yazar kişi. Neyse, yıllar önce ona misafirliğe gitmiştim. O zaman Alp diye bi’ çocuğa aşıktı o da. Salonunun duvarında kendi el yazısıyla yazılmış bi’şey vardı:

“ ben A yüzüyüm bir LP’nin ”

hayvani içgüdüyü edepleyip edebi hale getirmek herkesin başarabileceği bir şey değil! Şairleri seviyorum!
(ama alp’i daha çok ;) )

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...