11 Ağu 2010

Bazen diyorum ki hani şöyle bir makine olsa...


Beynimin karanlık dehizlerinde birbirine yapışık duran milyonlarca fikrimi birbirinden ayrıştırıp güzel bir word dosyası haline getirse de
ben hiç uğraşmasam bir şeyler yazmakla falan! Boş vakitlerimi de o süper şahane fikirlerimi okuyarak geçirsem. Evet biliyorum çok saçma ama aslında değil! Kalıbımı basarım ki ordan bi’ sürü süper proce çıkar. En az bir iki film senaryosu, sonra nobel’e aday oldurucak sayı ve kalitede değişik değişik kitap, sonra konulu(!) filmler ohooo daha neler neler… Para bile kazanabilirim bence bu sayede. En iyisi bu aralar bilgisayar mühendisliğinin ordaki kafede takılmak! Belki o süper zekalardan birini kandırırım da yardımcı olur bana bu harikulade fikrimi hayata geçirmemde :) hahhaha çok eğlendim

Hiç yorum yok:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...